خرید بهترین و باکیفیت ترین گونه های هود لامینار

 میز کار جریان عمودی میز فیلترهای مستقیم هپا را به سمت پایین به سمت میز کار منتقل کرده و سپس از طریق سوراخ های سطح یا از دهانه جلوی محفظه خارج کنید. جریان هوا به سمت پایین محافظت بیشتری از محیط کارگر و آزمایشگاه ایجاد می کند و معمولاً برای مونتاژ قطعات ، بازرسی دستگاه های الکترونیکی ، تهیه دارو یا تهیه محیط استفاده می شود.

از آنجا که فیلتر در بالای هود قرار دارد ، میزهای کار عمودی جریان آرام فضای کاری بلندتری را ایجاد می کنند که برای کار با تجهیزات بزرگتر مناسب است. همچنین جریان عمودی هوا منجر به تلاطم کمتری از اجسام بزرگ می شود.

کابینت های ایمنی بیولوژیکی: کابینت های ایمنی زیستی نیز گفته می شود ، با استفاده از محافظت بیشتر برای کارگران آزمایشگاه و محیط زیست ، از نیمکت های کار جریان لایه فراتر می روند. کابینت های ایمنی زیستی باید هنگام کار با میکروارگانیسم های عفونی ، عوامل بیماری زا و همچنین سایر مواد سمی و هود ها در دسترس باشد. در سه کلاس اساسی بسته به سطح حفاظت مورد نیاز.


کابینت ایمنی کلاس IB از کارگران آزمایشگاه و محیط آزمایشگاه محافظت می کند اما فضای کاری استریل ایجاد نمی کند. هود های لامینار کلاس I با کشیدن هوا به داخل و خارج از کارگر ، به داخل فیلتر هپا و سپس به محیط کار می کنند.

هود لامینار کلاس II محافظت از کارگران آزمایشگاه ، محصولات و نمونه ها و همچنین محیط زیست را فراهم می کند. هوای فیلتر شده HEPA برای محافظت از اپراتور از جلو کشیده می شود و همچنین برای محافظت از محصولات در برابر آلودگی به سمت پایین روی سطح کار جریان می یابد. هوا همچنین قبل از انتشار در محیط از فیلتر اضافی HEPA عبور می کند.

هودهای لامینار کلاس III از محفظه های محکم هوا با پنجره های جلوی باز نشده و چندین فیلتر هپا ساخته شده اند که برای محافظت حداکثری از کارگران آزمایشگاه و محیط طراحی شده اند. از هود های لامینار کلاس III گاهی اوقات جعبه های دستکش نامیده می شود زیرا کارگران از طریق دستکش های لاستیکی به طول بازو به فضای داخلی مهر و موم شده دسترسی پیدا می کنند. این نوع هود لامینار برای کار با ایمنی زیستی سطح 4 عوامل بسیار عفونی و سایر مواد خطرناک مناسب است.

https://vinteb.com/هود-لامینار/

Comments

Popular posts from this blog

استفاده از هود لامینار در آزمایشگاه ها چه فوایدی دارد؟

هود لامینار به چه منظوری استفاده میشود؟

چه استفاده ای از هود شیمی در آزمایشگاه میشود؟