معرفی بهترین گونه هود های لامینار

 خرید تجهیزات آزمایشگاهی می تواند کار دشواری باشد. به خصوص زمانی که شرایط قابل تعویض محصولات وجود دارد. جریان آرام، نیمکت تمیز، هود بخار، هود لامینار جریان آرام. پس از چند دقیقه گشت و گذار در اینترنت، خطوط شروع به محو شدن می کنند و همه چیز کمتر مشخص می شود. بنابراین، جریان آرام دقیقاً چیست؟ هود بخار چیست؟ هود لامینار جریان آرام چیست؟ مهمتر از همه، تیم شما چگونه می تواند مطمئن شود که محصول مناسبی را برای رفع نیازهای خود دریافت می کنید؟ هود لامینار جریان آرام چیست؟

جریان آرام حرکت خطی یک سیال یا گاز در یک مسیر صاف یا بدون اختلال است. تصویر خروج آب از شیر آب؛ بدون مزاحمت در یک خط یکنواخت جریان دارد. هنگامی که آب به سینک برخورد می کند و قبل از تخلیه در جهات مختلف شسته می شود، به یک جریان متلاطم تبدیل می شود. آب همچنان به سمت زهکش در حال حرکت است، اما مسیر دیگر به طور یکنواخت به صورت خطی حرکت نمی کند.

کنترل‌های مهندسی اولیه (PEC)، مانند جریان آرام افقی، نیمکت‌های تمیز، هودهای لامینار و کابینت‌های ایمنی بیولوژیکی. هدف PEC ارائه دینامیک جریان هوای آرام است. جریان هوای آرام از نقاط مرده یا نواحی دارای جریان گردابی جلوگیری می کند، فضاهایی که هوا در یک حرکت دایره ای بدون خروج از واحد حرکت می کند. با نگاهی به تفاوت‌های بین انواع کنترل‌های مهندسی اولیه در بازار، می‌توانیم متوجه شویم که چرا نقاط مرده می‌توانند مشکل ساز باشند. یک نقطه مرده یا منطقه ای در کنترل مهندسی که جریان هوای مثبت یا منفی را نشان نمی دهد، می تواند منجر به از دست دادن مهار یا کاهش تمیزی شود.

PEC ها محفظه هایی هستند که هوا را به صورت جریان آرام دستکاری می کنند تا هدفی را در آزمایشگاه شما انجام دهند. به طور خاص، هود لامینار یک PEC است که برای جذب و حاوی بخارات و بخارات شیمیایی طراحی شده است. طبق دودکش آزمایشگاهی محفظه ای با پنج طرف و یک سمت ششم قابل تنظیم برای تعامل اپراتور است. 



Comments

Popular posts from this blog

استفاده از هود لامینار در آزمایشگاه ها چه فوایدی دارد؟

هود لامینار به چه منظوری استفاده میشود؟

چه استفاده ای از هود شیمی در آزمایشگاه میشود؟