ویژگی های انواع هود لامینار

 ابتدا، مشخص کنید که طبق روش استاندارد تأسیسات خود به چه سطح تمیزی نیاز دارید. سه سطح از تمیزی وجود دارد که می توانید هنگام تمیز کردن هود لامینار جریان آرام خود به آنها دست یابید:

تمیز کردن: تمیز کردن استاندارد. کثیفی و آلودگی های قابل مشاهده را از بین می برد و تعداد میکروب ها را بر روی سطح کاهش می دهد که احتمال بیماری، عفونت و آلودگی را کاهش می دهد.

ضد عفونی کردن: برای از بین بردن قارچ ها، ویروس ها و باکتری ها با استفاده از یک ماده تمیز کننده. این تمیزی متوسط ​​بین ضدعفونی و عقیم سازی است.

استریل کردن: برای پاک کردن کامل چیزی از میکروارگانیسم ها، حذف کامل میکروب یا باکتری با استفاده از حرارت، مواد شیمیایی و/یا فشار. یک ابزار استریل شده هیچ آلاینده ای روی سطح خود اعم از قابل رویت یا غیر قابل مشاهده ندارد. استریلیزاسیون در محیط های آزمایشگاهی معمولاً از طریق اتوکلاو انجام می شود، اما فلو هودهای لامینار برای قرار گرفتن در اتوکلاو بسیار بزرگ هستند.

به خاطر داشته باشید که همه مواد شوینده شیمیایی با مواد هود لامینار جریان آرام شما سازگار نیستند. مواد فلو هود خود را بشناسید و از چه چیزی برای تمیز کردن آن استفاده کنید برای مرجع از نمودار سازگاری شیمیایی استفاده کنید.

تجهیزات و لوازم خود را آماده کنید

برای جلوگیری از تماس شیمیایی با پوست، از دستکش اتاق تمیز، عینک ایمنی، ماسک صورت تمیز و هر لباس دیگری که برای لباس پوشیدنتان نیاز است استفاده کنید.

آماده باشید زباله های خود را در یک کیسه زباله تمیز از نظر مواد شیمیایی دور بریزید.

حوله های کاغذی ذرات را می ریزند مانند گربه که خز می ریزد. شما باید از پارچه یا دستمال مرطوب ایزو مناسب استفاده کنید.

سواب‌های مورد تایید اتاق تمیز، گوشه‌ها و لبه‌های تنگ را بهتر از پارچه‌های تا شده یا ناخن دستکش‌دار تمیز می‌کنند.

مالیدن کثیفی به مواد آکریلیک یا استاتیکی باعث خراشیدگی سطح می شود. 

خرید هود لامینار



Comments

Popular posts from this blog

استفاده از هود لامینار در آزمایشگاه ها چه فوایدی دارد؟

هود لامینار به چه منظوری استفاده میشود؟

چه استفاده ای از هود شیمی در آزمایشگاه میشود؟