هود شیمیایی با کیفیت از کجا بخرم؟

 هودهای شیمیایی آزمایشگاهی هودهای اگزوزی هستند که به طور خاص برای بیرون کشیدن هوا از محل کار طراحی شده اند تا از اپراتورهای آزمایشگاه در برابر استنشاق آلاینده های خطرناک هوا مانند مونوکسید کربن یا سایر مواد شیمیایی سمی محافظت کنند. دو نوع اصلی از هودهای شیمیایی وجود دارد. 

هودهای شیمیایی هواکش آزمایشگاهی بدون کانال هوا را از طریق زغال فعال و فیلترهای HEPA فیلتر می کنند و اگزوز تمیز شده را در اتاق آزمایشگاه آزاد می کنند. این هودها معمولاً قابلیت حمل بیشتر و ظرفیت CFM بالاتری نسبت به هودهای شیمیایی آزمایشگاهی کانال دار دارند. هودهای تهویه آزمایشگاهی مجرای دود را به داخل سیستم اگزوز ساختمان می کشند و در آنجا تصفیه می شوند و سپس به بیرون رها می شوند. ما مجموعه‌ای از هودهای شیمیایی آزمایشگاهی را ارائه می‌دهیم که در هر دو پیکربندی با گزینه‌های عرض و ویژگی‌های ساخت متفاوت موجود است. اکثر مدل‌ها را می‌توان برای نیازهای خاص شما با ویژگی‌های اضافی مانند درگاه‌های کانال، فن‌ها، روشنایی، پریز برق و پایه‌های بی‌پوش سفارشی کرد.

وین طب هودهای شیمیایی بدون مجرا، ایستگاه های کاری شیمیایی و کابینت های محفظه ای تولید می کند که از اپراتور در برابر قرار گرفتن در معرض بخارات سمی، گازها، دود هوا و ذرات محافظت می کند. راه حل های بدون کانال وین طب دارای کنترل کننده های ایمنی پیشرفته ریزپردازنده و فیلترهای کربنی باند فاز گاز انقلابی در هر واحد هستند. هودهای شیمیایی آزمایشگاهی بدون مجرای ما در طیف وسیعی از اندازه‌ها و پیکربندی‌ها موجود هستند که به شما امکان انعطاف‌پذیری نهایی را در انتخاب سطح حفاظت کارآمد، تحرک و اندازه محل کار می‌دهند.

فروش هود شیمیایی



Comments

Popular posts from this blog

استفاده از هود لامینار در آزمایشگاه ها چه فوایدی دارد؟

هود لامینار به چه منظوری استفاده میشود؟

چه استفاده ای از هود شیمی در آزمایشگاه میشود؟