قیمت هود شیمی با کیفیت

 همانطور که جریان هوا از وسط هود شیمی عبور می کند، گازها، بخارات و دودهای مضر را به سمت ناحیه اگزوز می راند. این قسمت توسط شیارها و بافل ها مدیریت می شود که قبل از رسیدن به کانال متصل به عنوان درهای خروجی هود شیمی عمل می کنند. در بسیاری از هودهای بخار، شیارها و بافل ها طوری تنظیم می شوند که جریان هوا را یکنواخت کنند. اگر بافل ها بسته باشند (یا مسدود شوند) مسیر اگزوز نیز مسدود می شود. اما هنگامی که به درستی استفاده می شود، بافل ها نقاط مرده را از بین می برند یا جریان هوا را معکوس می کنند که منجر به از دست دادن مهار می شود. پس از خروج هوا از هود شیمی، از طریق مجرای لوله به جایی که در اتمسفر آزاد می شود، منتقل می شود. یا روی هودهای شیمی بدون مجرا، هوا فیلتر شده و به داخل اتاق بازگردانده می شود.

فوم هودهای خاصی برای مصارف خاص وجود دارد و برخی حتی واکنش‌ها و مواد شیمیایی خاص را برآورده می‌کنند. همیشه بهترین کار این است که از توصیه های سازنده برای استفاده مناسب و استانداردهای ایمنی استفاده کنید تا مطمئن شوید که هود شما کارآمد و موثر است.

فروش آزمایشگاه ملی، توزیع کننده انحصاری هودهای شیمی آمریکایی فیشر است و همچنین دارای مجموعه بزرگی از هودهای شیمی و بسیاری دیگر است. موجودی چشمگیر ما را جستجو کنید تا یک هود بخور که برای شما کار می کند پیدا کنید.

هودهای شیمیائی کنترل مهندسی اولیه در اکثر آزمایشگاهها هستند و از بسیاری جهات "نخستین خط دفاع" در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خطرناک هستند. پرسنل بهداشت و ایمنی محیطی حداقل سالی یک بار هودهای بخار شیمیایی را بازرسی و تایید می کنند.



Comments

Popular posts from this blog

استفاده از هود لامینار در آزمایشگاه ها چه فوایدی دارد؟

هود لامینار به چه منظوری استفاده میشود؟

چه استفاده ای از هود شیمی در آزمایشگاه میشود؟