فروش انواع هود شیمیایی

 هودهای شیمیایی بخار در آزمایشگاه ها برای محافظت از کارگران در برابر بخارات خطرناک تولید شده توسط آزمایشات آزمایشگاهی نصب می شوند. با این حال، انجام این آزمایشات به سادگی در هود بخار، حفاظت کافی را تضمین نمی کند. هود شیمیایی باید به درستی استفاده شود. این دستورالعمل‌ها به شما کمک می‌کند تا کارایی هود بخور خود را بهینه کنید.

انسدادهای موجود در هود بخار را کاهش دهید تا کارایی آن را با اجازه دادن به جریان هوای کافی در سطح کار با حداقل تلاطم بهبود بخشد.

تعداد اشیاء ذخیره شده در هود شیمیایی را به حداقل برسانید در صورت امکان حداقل 50٪ از سطح کار را تمیز نگه دارید.

همیشه ظروف و تجهیزات را حداقل 6 اینچ در داخل هود از روی صورت قرار دهید.

ظروف و تجهیزات را در کناره های هود شیمیایی قرار دهید تا انسداد شیارهای اگزوز کاهش یابد.

در صورت امکان، تجهیزات و ظروف را دو تا سه اینچ بالاتر از سطح کار با استفاده از قفسه های سوراخ دار یا شکاف دار قرار دهید تا اختلال در جریان هوا به حداقل برسد.

قبل از استفاده، نشانگر جریان هوا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هود شیمیایی هوا را می کشد. برخی از هودها مجهز به نمایشگرهای جریان هوا هستند که بازخوانی دیجیتالی از سرعت چهره و/یا وقتی سرعت خیلی کم است، بوق می‌زنند یا روشن می‌شوند. اگر مانیتور جریان هوا نصب نشده است، جریان هوای هود شیمیایی را با تکه‌ای از مواد سبک (مانند دستمال کاغذی یا دستمال مرطوب) که در پایین ارسی نگه داشته شده است، آزمایش کنید. اگر هود شیمیایی هوا را بکشد، مواد به سمت داخل منحرف می شود.

هنگام کار در هود، ارسی را در 18 اینچ یا کمتر از سطح کار نگه دارید تا از حداکثر سرعت جریان اطمینان حاصل کنید و از خود در برابر پاشیده شدن یا انفجارهای شیمیایی بالقوه محافظت کنید. هنگامی که در کاپوت کار نمی کنید، ارسی باید بسته باشد.



Comments

Popular posts from this blog

استفاده از هود لامینار در آزمایشگاه ها چه فوایدی دارد؟

هود لامینار به چه منظوری استفاده میشود؟

چه استفاده ای از هود شیمی در آزمایشگاه میشود؟